26 / 09 / 2024

"Rīgas ūdens" tradicionālajā Klientu dienā namu apsaimniekotāji tiek informēti par uzņēmuma darbības aktualitātēm

Bioloģiskās attīrīšanas stacijas “Daugavgrīva” telpās 25. septembrī notika ikgadējā “Klientu diena”, uz kuru šoreiz īpaši tika aicināti daudzdzīvokļu namu pārvaldnieki, lai informētu par “Rīgas ūdens” darbību, apspriestu ūdenssaimniecības aktualitātes un dalītos ar zināšanām ilgtspējas un vides jomās.

Mēs esam atbildīgi jūsu priekšā par to, lai jūs būtu pārliecināti par mūsu kompetenci, visu mūsu rīcību pareizību un katra izlietotā centa novirzīšanu tam paredzētajam mērķim. Mēs strādājam, lai ūdens vienmēr būtu drošs un kvalitatīvs, lai notekūdeņi vienmēr tiktu attīrīti pēc pašām augstākajām prasībām,” atklājot Klientu dienu un iepazīstinot klātesošos ar uzņēmuma ambiciozajiem attīstības mērķiem, pauda SIA “Rīgas ūdens” valdes priekšsēdētājs Krišjānis Krūmiņš.

Daudzdzīvokļu namu pārvaldnieki (gan īpašnieki, gan apsaimniekotāji) ir lielākais “Rīgas ūdens” klientu segments, kas veido aptuveni 42% no kopējā klientu skaita. Dalībai “Klientu dienā” bija pieteikušies aptuveni pusotrs simts interesentu no visiem lielākajiem namu apsaimniekojošajiem uzņēmumiem, bet vēl vismaz pussimts izmantoja iespēju Klientu dienas norisēm pieslēgties tiešsaistē. Pasākuma dalībnieki tika iepazīstināti ar ļoti plašu “Rīgas ūdens” aktualitāšu loku, tostarp:

  • ūdensvada un kanalizācijas tīklu infrastruktūras uzturēšana, atjaunošana un attīstība;

  • ūdens patēriņa uzskaite un norēķini;

  • komercuzskaites mēraparātu ierīkošana, ūdens patēriņa starpību veidošanās iemesli un korekcijas norēķinos;

  • ūdens kvalitātes kontrole un profilakse;

  • notekūdeņu dūņu apsaimniekošana;

  • notekūdeņu savākšana, novadīšana un attīrīšana, kā arī šīs jomas attīstības plāni.

Noslēgumā bonusam – ekskursijas speciālistu vadībā, klātienē apskatot Bioloģiskās attīrīšanas stacijas “Daugavgrīva” iekārtas un to darbību.

Klientu servisa nodrošinājuma departamenta direktore Līva Duļbinska: “”Klientu diena” pie mums jau kļuvusi par ikgadēju tradīciju, un mēs priecājamies, ka ar katru gadu tā gūst aizvien lielāku atsaucību. Šoreiz vēlējāmies tikties ar dzīvojamo namu apsaimniekotājiem, kuri mums ir ļoti nozīmīga klientu segmenta daļa – vienmēr bijis produktīvāk izrunāt visus jautājumus klātienē. Mēs vienmēr esam atvērti sadarbībai ar klientiem: ja ir problēmas, stāstiet, rakstiet, zvaniet – mēs risināsim! Mums ir svarīgi dalīties ar savām zināšanām un veikt informācijas apmaiņu ar klientiem, jo no šādas savstarpējās iesaistes iegūst abas puses. Esam pārliecināti, ka arī šoreiz tikšanās bija abpusēji noderīga.

“Klientu dienas” rīkošanas tradīcija tika iesākta 2022. gadā, kad Rīgas daudzdzīvokļu namu pārvaldnieki un apsaimniekotāji pirmoreiz tika aicināti uz tikšanos klātienē – toreiz vēsturiskajā sūkņu stacijā “Baltezers”. Savukārt pērn “Klientu diena” jau risinājās BAS “Daugavgrīva”, tiekoties ar nedzīvojamā fonda apsaimniekotājiem un decentralizēto pakalpojumu sniedzējiem, kuriem ir aktuāls notekūdeņu savākšanas un to attīrīšanas process, kā arī kvalitātes kontroles prasības. “Klientu dienas” rīkošanas tradīciju plānots turpināt arī 2025. gadā.

Dalies: