28 / 09 / 2023

“Klientu diena 2023”: aktualitātes un risinājumi notekūdeņu apsaimniekošanā un ūdens kvalitātes kontrolē

Bioloģiskās attīrīšanas stacijā “Daugavgrīva” ceturtdien, 28. septembrī, notika “Klientu diena 2023”, kas tika organizēta, lai stiprinātu sadarbību un sekmētu informācijas apmaiņu ar tiem uzņēmumiem, nedzīvojamā fonda apsaimniekotājiem un decentralizēto pakalpojumu sniedzējiem, kuriem ir aktuāls notekūdeņu savākšanas un to attīrīšanas process, kā arī kvalitātes kontroles prasības.

Savu dalību “Klientu dienā” bija apstiprinājuši gandrīz 200 interesentu. SIA “Rīgas ūdens” valdes loceklis Normunds Zvaunis: “Mēs vēlamies padarīt šādus pasākumus par ikgadēju tradīciju, lai “Rīgas ūdens” klientiem mēs nebūtu tikai e-pastā saņemtā kārtējā rindiņa ar tai pievienotu rēķinu. Šā gada tēma [par notekūdeņu attīrīšanu] tika izvēlēta, vadoties pēc klientu biežāk uzdotajiem jautājumiem. Mēs vēlējāmies parādīt, kā mēs visi kopā strādājam, lai Baltijas jūrā ieplūstu jau maksimāli attīrīti notekūdeņi, un līdz ar to gan sabiedrībai kopumā labāk, gan videi un dabai ilgtspējīgāk. Mēs vienmēr esam atvērti sadarbībai ar klientiem: ja ir problēmas, stāstiet – mēs risināsim!

“Klientu dienas” apmeklētājus interesējošo jautājumu amplitūda bija ļoti plaša, sākot no uzņēmuma tarifu politikas un attālinātas nolasīšanas ūdens skaitītāju ieviešanas, līdz specifiskākiem vaicājumiem par notekūdeņu laboratoriskajiem izmeklējumiem, piesārņojuma normām, decentralizētās kanalizācijas pieslēgumiem, bioloģisko dūņu izmantošanas utt. Iegūtās zināšanas vēlāk tika papildinātas, ekskursijās speciālistu vadībā aplūkojot BAS “Daugavgrīva” attīrīšanas iekārtas.

SIA “Rīgas ūdens” Klientu servisa nodrošinājuma departamenta direktore Līva Duļbinska: “”Rīgas ūdens” kā vadošā ūdenssaimniecības nozares uzņēmuma pienākums ir sekmēt sabiedrības līdzdalību atbilstoši vides ilgtspējīgas attīstības pamatprincipiem. Tāpēc mums ir svarīgi dalīties ar savām zināšanām un veikt informācijas apmaiņu ar klientiem, jo no šādas savstarpējās iesaistes iegūst abas puses. Priecājamies par tik plašu apmeklētību, ļoti novērtējam izrādīto interesi un ceram, ka tikšanās bija abpusēji noderīga!

“Klientu dienas” rīkošanas tradīcija tika iesākta 2022. gadā, kad “Rīgas ūdens” vēsturiskajā sūkņu stacijā “Baltezers” uz tikšanos aicināja Rīgas daudzdzīvokļu namu pārvaldniekus un apsaimniekotājus, lai klātienē iepazīstinātu ar uzņēmuma darbību, plāniem infrastruktūras atjaunošanā un attīstībā, ūdensapgādes un kanalizācijas tīklu ekspluatāciju, komercuzskaites mēraparātu un attālināto datu nolasīšanas procesu, kā arī citiem jautājumiem.

Dalies: