26 / 04 / 2023

Klienti novērtē digitālo norēķinu iespējas

Šobrīd vairāk nekā 55% “Rīgas ūdens” klientu ir reģistrējušies mūsu Klientu portālā. Visbiežāk izmantotās tā iespējas ir rādījumu iesniegšana un rēķinu skatīšana un apmaksa, kas kā portāla pamatfunkcijas ir nodrošinātas pārskatāmā un ērtā formā. Reģistrēties vai autorizēties portālā var šeit vai uzspiežot uz Klientu portāla pogas “Rīgas ūdens” mājaslapas augšā – labajā pusē:

Aicinām visus klientus, kuriem ir noslēgts līgums par ūdenssaimniecības pakalpojumu lietošanu, reģistrēties Klientu portālā, lai saņemtu rēķinu pdf. formā arī e-pastā un izmantotu citas portāla iespējas!

Saskaņā ar "Rīgas ūdens" klientu apmierinātības pētījumu 2022. gadā, 80% respondentu minējuši, ka ir apmierināti ar Klientu portāla sniegtajām iespējām un funkcionalitāti. Kā uzlabojamos aspektus respondenti norādījuši, ka nepieciešamas izmaiņas portāla lapas izskatā un navigācijā, tāpat noderētu arī rādījumu iesniegšanas procesa uzlabojumi. “Rīgas ūdens” augstu vērtē klientu sniegtās atsauksmes, tāpēc jau šogad veikti uzlabojumi rādījumu iesniegšanas procesā, piemēram, neprasot klientiem paskaidrojumus pie noteiktām patēriņa izmaiņām par patēriņa svārstību iemeslu.

“Rīgas ūdens” apkopotie dati liecina, ka vidējais Klientu portāla lietotāja vecums ir 53 gadi, kas ir gandrīz par 10 gadiem vecāks lietotājs nekā vidējais interneta lietotājs Latvijā (Eurostat dati: 2022. gadā Latvijā vidējais interneta lietotājs bija 44 gadus vecs).

Vienmēr esam gatavi sniegt atbalstu portāla lietošanā pa bezmaksas tālruni 8 000 21 22 vai mūsu Klientu apkalpošanas centrā Rīgā, Brīvības ielā 49/53!

Dalies: