15 / 12 / 2023

Pieaug klientu apmierinātība ar SIA “Rīgas ūdens” sniegtajiem pakalpojumiem

Pēdējos gados pieaugusi klientu apmierinātība ar SIA “Rīgas ūdens” un tā sniegtajiem pakalpojumiem, secināts SIA “RAIT Custom Research Baltic” veiktajā ikgadējā klientu apmierinātības pētījumā. 

2023. gadā sadarbību ar SIA “Rīgas ūdens” par kopumā apmierinošu atzinusi lielākā daļa jeb 87% respondentu (2020. gadā – 77%), no kuriem turklāt 30% jeb gandrīz katrs trešais ir atzīmējuši, ka ir ļoti vai pilnībā apmierināti ar savu pieredzi sadarbībā ar uzņēmumu (2020. gadā – 19%). SIA “RAIT Custom Research Baltic” analītiķi norāda, ka, salīdzinājumā ar citiem komunālo pakalpojumu sniedzējiem, “Rīgas ūdens” rādītāji šajā aspektā ir būtiski augstāki par vidējo.

Klientu vērtējums ir uzlabojies praktiski visās sadarbības jomās. Pētījumā augstu novērtēta arī rēķinu sagatavošanas un apmaksas kārtība, kā arī skaitītāju rādījumu nodošanas iespējas, un par to liecina arī aizvien straujāk pieaugošais “Rīgas ūdens” Klientu portāla lietotāju skaits – šobrīd tajā reģistrējušies jau 80% no uzņēmuma kopējā klientu skaita. No ieteikumiem pakalpojumu sniegšanas uzlabošanai lielākais īpatsvars skar attālinātās skaitītāju nolasīšanas sistēmas jeb telemetrijas ieviešanu, pie kā uzņēmums šobrīd aktīvi jau strādā.

SIA “Rīgas ūdens” Klientu servisa nodrošinājuma departamenta direktore Līva Duļbinska: “Ikgadējais klientu apmierinātības pētījums palīdz iegūt informāciju par nepieciešamajiem uzlabojumiem mūsu darbībā, kā arī ļauj precīzāk noteikt katras klientu segmentācijas grupas specifiskās vajadzības. Balstoties uz šādi saņemtajiem datiem, šajā gadā ieviesām uzlabojumus pakalpojumu rēķinu saņemšanas un apmaksas procesā, papildinājām klientu pieredzi Klientu portālā, kā arī paplašinājām ūdenssaimniecības pakalpojumu pieejamību Rīgas pilsētā un iespējas saņemt pašvaldības līdzfinansējumu, pieslēdzoties centralizētajiem kanalizācijas tīkliem.

Galvenā mūsu panākumu atslēga ir arvien vairāk apmierinātu klientu. Uzņēmums šobrīd ir izvirzījis daudz ambiciozu un uz klientu apkalpošanas uzlabošanu vērstu mērķu. Ja mums – uzņēmumam un klientiem - visiem kopīgi sadarbojoties izdosies šīs iestrādnes realizēt, tad viss būs labākajā kārtībā.

Šāds pētījums ikgadēji tiek veikts ar mērķi noskaidrot klientu apmierinātību ar SIA “Rīgas ūdens” darbību un sniegtajiem pakalpojumiem, uzņēmumam vēloties nodrošināt aizvien labākus pakalpojumus un servisu. Pētījuma rezultāti tiek ņemti vērā, aktualizējot uzņēmuma noteiktās pamatvērtības darbā ar klientiem, kā arī definējot rīcību identificēto problēmu novēršanai.

Dalies: