26 / 11 / 2021

SIA “Rīgas ūdens” Klientu portāls piedāvā ātrākas un ērtākas pakalpojumu saņemšanas iespējas

Jau vairāk kā gadu SIA “Rīgas ūdens” piedāvā saviem klientiem lietot Klientu portālu, kurā var ērti iesniegt rādījumus, apmaksāt rēķinus un saņemt citus uzņēmuma pakalpojumus attālināti. Ja vēl neesat reģistrējies portālā, to var izdarīt šeit, autorizējoties ar savu internetbanku vai eID karti un norādot līguma numuru. Reģistrējoties portālā, klients piesakās arī atgādinājumu SMS vai e-pasta formā saņemšanai par skaitītāju rādījumu iesniegšanas termiņu un izrakstītajiem jaunajiem rēķiniem. Jāņem vērā, ka portālā var reģistrēties tikai tie klienti, kuriem ir noslēgts līgums ar SIA “Rīgas ūdens” par ūdenssaimniecības pakalpojumu lietošanu.

Portāla galvenās sadaļas

Klientu portāls nodrošina ērtu un pārskatāmu piekļuvi sniegtajiem uzņēmuma pakalpojumiem un informācijai. Aicinām iepazīties sīkāk ar svarīgākajām portāla funkcionālajām un informatīvajām sadaļām:

  • Skaitītāju rādījumi –  šeit ērtā veidā klienti var ievadīt aktuālos rādījumus, lapai automātiski parādot aprēķināto ūdens patēriņu. Elektroniska rādījumu iesniegšana palīdz arīdzan izvairīties no neprecizitātēm, jo portāls uzreiz brīdina par iespējamām kļūdām, aicinot pārliecināties par iesniegto datu korektumu. Regulāri nolasot un nododot rādījumus, ir iespējams arī savlaicīgi konstatēt noplūdes vai identificēt skaitītāja bojājumu, izvairoties no lieliem ūdens zudumiem.
  • Rēķinu apmaksa – sadaļa, kur var vienkārši un saprotami orientēties izrakstītajos rēķinos un veikt apmaksu par sniegtajiem pakalpojumiem, izveidojot drošu savienojumu ar internetbanku. Īpaši padomāts par klientiem, kuriem rēķins tiek izrakstīts vairāk kā par viena skaitītāja rādījumiem, ļaujot portālā ar vienu klikšķi (tātad uzreiz vienā maksājumā) apmaksāt vairākus rēķinus uzreiz.
  • Pārskats – šajā sadaļā var iepazīties ar iepriekš iesniegto rādījumu vēsturi un apmaksātajiem rēķiniem. Informācija ir pieejama gan tabulas, gan diagrammas formā, lai lietotājs var salīdzināt datus pa dažādiem periodiem sev ērtā veidā.
  • Iesniegumu formas – pakalpojumu saņemšanai attālināti portālā var pieteikumus aizpildīt elektroniski, izvēloties no plašā iesniegumu saraksta, vai nosūtot iesniegumu brīvā formā. Kad pieprasījums tiks saņemts, uzņēmuma speciālisti sazināsies ar klientu pa telefonu vai e-pastā, lai vienotos par izpildes termiņiem un formātu, kādā veidā sniegt atbildi uz pieprasījumu.
  • Līgumi – sadaļa, kur vienuviet atspoguļota informācija par svarīgākajām līguma detaļām - līguma numurs un adrese, skaitītāja numurs, skaitītāja verifikācijas datums, pieslēgto pakalpojumu klāsts utt.
  • Akti – šeit var apskatīt informāciju par objekta apsekojumiem, kur var pārlūkot sastādīto aktu vēsturi, akta tipu un reģistrēšanas datumu. Aktu vēsture portālā ir pieejama par sastādītajiem aktiem no 2020. gada aprīļa.

Viss vienkārši un saprotami, tāpēc aicinām klientus ietaupīt laiku un padarīt savu ikdienu ērtāku, pievienojoties uzņēmuma Klientu portālam! Jautājumu gadījumā par Klientu portālu vai citiem uzņēmuma sniegtajiem pakalpojumiem, zvaniet uz bezmaksas informatīvo tālruni 8 000 21 22 (darba laikā). 

Dalies: