18 / 01 / 2023

Ūdensskaitītāju rādījumus turpmāk vairs nevarēs iesniegt e-pastā

Ik mēnesi rādījumu ziņošanas laikā no klientiem tiek pieņemti un apstrādāti vairāk nekā 16 000 ūdensskaitītāju rādījumi. Līdz šim rādījumus saņēmām dažādos rādījumu ziņošanas kanālos – Klientu portālā, e-pastā, SMS vai zvanot uz informatīvo tālruni 8 000 21 22.

Lai optimizētu sniegto pakalpojumu klāstu, no šī gada janvāra SIA “Rīgas ūdens” ūdensskaitītāja rādījumus vairs nebūs iespējams nodot, sūtot e-pastu. Šāds lēmums pieņemts, jo Klientu portālā un SMS formā ziņotie rādījumi sistēmā tiek apstrādāti automātiski, bet e-pastu apstrāde, kas ir manuāls process, prasa papildus laiku salīdzinājumā ar pārējiem ziņošanas kanāliem. Klientus, kas iepriekš nodevuši rādījumus e-pastā, aicinām turpmāk izmantot Klientu portālu, kur var ērti ne tikai nodot rādījumus, bet arī veikt rēķinu apmaksu un skatīt citu ar patēriņu vai ar līgumu saistītu informāciju.

Turpmāk klientiem jāizvēlas viens, sev ērtākais, ziņošanas kanāls no trim - pašapkalpoties Klientu portālā, sūtīt īsziņu vai zvanīt. Ja nepieciešama palīdzība rādījumu ziņošanas kanāla izvēlē vai Klientu portāla lietošanā, zvaniet darba laikā uz bezmaksas informatīvo tālruni 8 000 21 22 un individuāli palīdzēsim rast risinājumu!

ūdensskaitītāju rādījumi

SIA “Rīgas ūdens” aicina primāri izvēlēties Klientu portālu, kas ir visiem ērtākais risinājums! Rādījumu ziņošanu pa telefonu aicinām izvēlēties gadījumos, ja nav pieejams internets. Jāuzsver, ka, izvēloties ziņot ūdensskaitītāja rādījumus Klientu portālā vai SMS formā, neveidojas arīdzan gaidīšanas rinda zvaniem uz informatīvo tālruni 8 000 21 22 tiem lietotājiem, kuriem tā ir vienīgā rādījuma ziņošanas iespēja.

Esam novērojuši situācijas, kad klientu vietā saimnieciskas darbības (nodot rādījumus, apmaksāt rēķinus) mēdz veikt cita persona, piemēram, radinieks, grāmatvede vai tehniskais darbinieks. Šiem klientiem iesakām reģistrēties Klientu portālā un konkrētajai personai deleģēt noteiktas tiesības. Savukārt klientiem, kuriem ir vairāki objekti, iesakām ūdensskaitītāju rādījumus iesniegt Klientu portālā ar vienu failu.

Atgādinām: ūdensskaitītāja rādījumus svarīgi nodot savlaicīgi, no katra mēneša 20. datuma līdz mēneša pēdējai dienai!

Šobrīd jau vairāk kā puse mūsu klientu ir reģistrējušies un lieto Klientu portālu, un, kā liecina SIA “Rīgas ūdens” 2022. gada klientu apmierinātības pētījuma dati, 80% respondentu ir apmierināti ar tajā gūto pieredzi (pētījuma organizētājs SIA “RAIT Custom Research Baltic”). Uzņēmums arī nemitīgi veic uzlabojumus portāla darbībā, lai sekmētu kopējo klienta pieredzi.

Dalies: